Notarieel secretaresse / notarieel medewerker Vastgoed

Het ondersteunen van het vastgoed team. Een hecht en betrokken team van 15 collega’s. Veel juristen om mee te sparren. Een heel mooi nieuw pand. Wij bieden je de kans om bij ons je vaardigheden te ontwikkelen en mee te groeien met onze organisatie!

Het kantoor

KB notarissen is een middelgroot notariskantoor in Amsterdam, met 16 juristen (waaronder 4 notarissen en 1 toegevoegd notaris) en in totaal ongeveer 35 medewerkers. Het kantoor is een jaar geleden verhuisd naar een nieuwe en duurzame locatie (Rembrandt Park One gebouw) met een geweldig uitzicht!

Het kantoor kiest voor een toegankelijke en informele benadering waarmee dagelijks ondernemende particulieren en bedrijven worden geadviseerd op de rechtsgebieden: vastgoed, ondernemingsrecht en familierecht. Kwaliteit van de dienstverlening staat hoog in het vaandel, waarbij een persoonlijke ‘touch’ niet ontbreekt.
Bij dit kantoor gaat het om het geven van kwaliteit én persoonlijk advies.

Wij zoeken

Een secretaresse/ notarieel medewerker Vastgoed.

Bij voorkeur iemand met minimaal 1 jaar ervaring op een notariskantoor. Maar het mag ook een starter zijn, iemand met een relevante Meao, Mbo of HBO (administratief) juridische opleiding of aantoonbaar affiniteit met vastgoed.

Iemand die klantgericht is, met een nauwkeurige en flexibele houding en je beheerst de Nederlandse (en bij voorkeur Engelse) taal zowel mondeling als schriftelijk uitstekend.

Je werkzaamheden bestaan uit: opstarten van dossiers, uitvoeren van kadastrale onderzoeken en controles en de volledige afhandeling van getekende akten. Je verstuurt afschriften aan cliënten en banken en stelt akten van royement (doorhaling van hypotheken) op. Je kan offertes toesturen, je houdt het repertorium bij en je maakt afspraken in de agenda’s voor collega’s en cliënten.

Wij bieden

  • een gloednieuwe werkomgeving midden in het Rembrandt Park
  • ongeveer 35 nieuwe collega’s
  • een gezellig, toegankelijk en informeel team
  • korte lijnen en goede begeleiding
  • een startsalaris van € 2.300,00 – € 3.300,00 (op basis van fulltime)
  • 26 vakantiedagen (op basis van fulltime)
  • werkdagen van 09.00 uur tot 17.30 uur met pauze
  • een open, informele werksfeer waarbij behulpzaamheid voorop staat
  • persoonlijke groei en talentontwikkeling
  • ruimte en waardering voor eigen initiatief
  • vakantiegeld, een reiskostenvergoeding en een vaste pensioenregeling
  • een kantoor op loopafstand van de halte van tram 2 en station Lelylaan

Nieuwsgierig naar deze functie?

Ben je enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Stuur dan je cv en motivatie naar marloes.kempes@kbnotarissen.nl of bel haar via 020 – 540 70 70.

Previous Post

Officemanager (part-time)

Next Post

Junior en een medior kandidaat-notaris ondernemingsrecht

Our
location

Office

Our office is located on the edge of Rembrandt Park. We are proud of our sustainable location (BREEAM excellent - sustainability certificate) where we fully enjoy the park and the city around us. Our office is easily accessible in Amsterdam, whether you come by bike, car, tram, bus, metro or train. Parking is available right in front of our office, on private ground.

Contact

We offer expert support to individuals and businesses. Feel free to contact us. We are ready to help you.