Notarieel secretaresse / juridisch medewerker Familierecht

Het ondersteunen van het familierecht team. Een hecht en betrokken team. Veel juristen om mee te sparren. Een heel mooi nieuw pand. Dit kantoor heeft een secretaresse /juridisch medewerker veel te bieden!

Het kantoor

KB notarissen is een middelgroot notariskantoor in Amsterdam, met 16 juristen (waaronder 4 notarissen en 1 toegevoegd notaris) en in totaal ongeveer 30 medewerkers. Het kantoor is een jaar geleden verhuisd naar een nieuwe en duurzame locatie (Rembrandt Park One gebouw) met een geweldig uitzicht!

Het kantoor kiest voor een toegankelijke en informele benadering waarmee dagelijks ondernemende particulieren en bedrijven worden geadviseerd op de rechtsgebieden: vastgoed, ondernemingsrecht en familierecht. Kwaliteit van de dienstverlening staat hoog in het vaandel, waarbij een persoonlijke ‘touch’ niet ontbreekt. Bij dit kantoor gaat het om het geven van kwaliteit én persoonlijk advies.

Wij zoeken

een secretaresse/ juridisch medewerker Familierecht.

Bij voorkeur iemand met minimaal 1 jaar ervaring op een notariskantoor. Maar het mag ook een starter zijn, iemand met een relevante Meao, Mbo of HBO (administratief) juridische opleiding of aantoonbaar affiniteit met Familierecht.

Iemand die klantgericht is, met een nauwkeurige en flexibele houding. En je beheerst de Nederlandse (en bij voorkeur Engelse) taal zowel mondeling als schriftelijk uitstekend.

Je werkzaamheden bestaan uit: het ondersteunen van het familierecht team op het gebied van samenlevingscontracten, testamenten, huwelijkse voorwaarden, partnerschapsvoorwaaarden, afwikkeling van nalatenschappen en estate-planning.

Je zorgt o.a. voor het aanmaken van de dossiers, offerteverzoeken, je bent verantwoordelijk voor de correspondentie met de klant (noemen wij vaak ‘cliënt’) en met andere adviseurs of instellingen. Ook houd je je bezig met het bijwerken van het repertorium (daarin worden alle getekende akten bijgehouden) , regel je alle agenda’s en afspraken en het klaarmaken van aktes zodat die getekend kunnen worden.

Wij bieden

  • een gloednieuwe werkomgeving midden in het Rembrandt Park
  • ongeveer 30 nieuwe collega’s
  • een gezellig, toegankelijk en informeel team
  • korte lijnen en goede begeleiding
  • een startsalaris van € 2.300,00 – € 3.300,00 (op basis van fulltime)
  • 26 vakantiedagen (op basis van fulltime)
  • werkdagen van 09.00 uur tot 17.30 uur met pauze
  • een open, informele werksfeer waarbij behulpzaamheid voorop staat
  • persoonlijke groei en talentontwikkeling
  • ruimte en waardering voor eigen initiatief
  • vakantiegeld, een reiskostenvergoeding en een vaste pensioenregeling
  • een kantoor op loopafstand van de halte van tram 2 en station Lelylaan

Nieuwsgierig naar deze functie?

Ben je enthousiast geworden na het lezen van deze vacature? Stuur dan je cv en motivatie naar Rochella Hofwijks via rochella.hofwijks@kbnotarissen.nl of bel haar via 020 – 540 70 32.

Previous Post

Paralegal / notarieel medewerker Vastgoed

Next Post

Financieel medewerker

Our
location

Office

Our office is located on the edge of Rembrandt Park. We are proud of our sustainable location (BREEAM excellent - sustainability certificate) where we fully enjoy the park and the city around us. Our office is easily accessible in Amsterdam, whether you come by bike, car, tram, bus, metro or train. Parking is available right in front of our office, on private ground.

Contact

We offer expert support to individuals and businesses. Feel free to contact us. We are ready to help you.